10 Mart 2012 Cumartesi

Bir Nefes Bigbang..

VIP'lere selam Bigbang'le devam diyorum ^^ Bigbang'in Şubat 2012'de comeback yapacağını öğrendikten sonra benim gibi neredeyse tüm VIP'ler heyecan içinde comebacki beklemiş olmalı.GD ve Dae'nin yaşadıklarından sonra bu comeback ayrı bir öneme sahipti sanki.. Bir VIP olarak Bigbang'in olayların üstesinden gelip gelemeyeceği konusu beni biraz endişelendirmişti.Malum,yaşanılanlar basit şeyler değildi. Dae'nin kazası,Gd'nin uyuşturucu "skandalı".. MTV ödülünü almışlardı ancak eski başarılarının devam edip etmeyeceği de muallaktı. Tonight,Love Song başarıları tekrar edilebilir mi,duygusal Dae toparlanabilir mi,aile ne yapacak vs. gibi onlarca soruyla kafam meşgulken comeback fotoğrafları ve teaserlar yayınlanmaya başladı ^-^ 






Buz krallarının dönüşü :p "Buzları erittik,kırdık,parçaladık ve tüm güçlüklerin üstesinden gelip geri dönmeyi başardık." der gibiydi Bigbang. E bize de "Ne iyi ettiniz de geldiniz :))" demek düşerdi. :)) 

Dae'ye sarı saçı çok yakıştırdım,zira koyu saçlı Dae'yi hiç beğenmiyordum.Comeback fotoğraflarından sonra "Bu Dae mi? O.o" diye kendime sormadım değil :)) Tae'nin saçları çok da değişmemişti ve tabii ki asıl sırıtan renk T.O.P.'ninkiydi :)) Mavi saçlarıyla metrelerce öteden farkedilebilirdi kendisi :)) En beğenmediğim saç stili Seungri'ninki olurken GD'nin saç uçlarındaki rengin sürekli değişmesi ise Dae'deki değişimden sonra en beğendiğimdi :)) Comeback fotoğraflarında en son yayınlanan GD'ninki olmuştu ve VIP'ler değişikliğin ne olacağı konusunda konuşurken kimisi pembe kimisi turuncu bir saç bekliyordu,ancak beklenen olmadı.GD saçlarının tamamıyla olmasa da sanki VIP'leri kırmak istemiyormuşcasına saç uçlarında gökkuşağını taşımaya başladı ^^ 


İlk klip Blue'ya geldi ve ne yalan söyleyeyim "Bunun için mi heyecan yaptım?" diye söylendim kendi kendime.. (Tüm VIP'lerden özür :)) Ama bu sadece ilk dinleyişimdeydi ve sonradan kendimden utandım bunu söylediğim için zira daha sonra vatoz gibi,kene gibi ya da sülük gibi siz ne diyorsanız artık yapıştım kaldım Blue'ya :D Her dinlediğimde huzur buluyorum.Zaten Bigbang fanı olmamda da kesinlikle GD'nin sesinin bana verdiği huzur vardı.


Bigbang-Blue




Ben Bigbang'in diğer üyelerini GD'ye duyduğum hayranlıktan sonra keşfetmiştim,aferin GD'ye onun sayesinde süper bir grup tanımış oldum.. "Good Boy" :) Her ne kadar Alive'ın ikinci klibi Bad Boy'da şapkasının üzerinde kocaman "Bad Boy" yazsa da o benim için "Good Boy" olarak kalacak  ^^ İkinci klibin şarkısı Bad Boy, Blue'ya göre daha hareketli bir parça,buyrunuz siz de dinleyiniz efendim :))

 

Bigbang-Bad Boy



Tamam şarkılar beni tatmin etmişti ama ya klipler?Açıkçası Fantastic Baby yayınlanana kadar bu konuda bir tatminsizlik vardı bende. Ama Fantastic Baby yayınlandı ve o his de uçup gitti :)) Rengarenk,cıvıl cıvıl bir klip olmuştu ^^ Ayrıca klibin ilk yirmi saniyesindeki cool Gd'ye,bakışlarına bittim bittim bittiiimmm resmen :D :D O nasıl bir bakıştır,nasıl bir beni benden almaktır.. Öhömm öhömm.. Kendimi ciddiyete davet ederekten devam ediyorum :)) Sonrasında Tae'nin "eriyerek" klibe dahil olması da ayrı bir görsel şölen doğrusu (her ne kadar bu tür şeyler pek ilgimi çekmese de birçok kişide bu etkiyi yarattığına eminim :)) Veee.. Mavi saçlı T.O.P.'nin tablolarla birlikte klibe giriş yapması.. T.O.P.'ye karşı özel bir ilgisi olmayan(hatta biraz da sevimsiz bulan) ben bile  ikinci tablodaki sevimli haline karşı koyamadığımı belirtmeliyim :)) 90. saniyede ise zincirleri ve öldürücü bakışlarıyla sarı saçlı sevimli Dae'miz dahil oluyor klibe ^^  Ve maknaemiz Seungri aralarda görünmeye başlıyor."Kızlarla arası en iyi olan üye" namına yakışır bir şekilde bol kızlı bir giriş yapıyor kendisi klibe :D Ve buz krallarımız gökkuşağı krallar (her ne kadar sadece ceketleri rengarenk olsa da ben böyle demek istiyorum :)) olarak bitiriyorlar klibi ^^ Fantastic Baby için bir söz hakkı beklermişcesine ne çok şey yazmışım öyle :S Kısacası klip renkli,güzel,izlenilesi,üyelerimiz sevimli mi sevimli.. :)) Buyrun burdan bir bakın kararı siz verin,etkilemiş gibi olmayayım :))

Bigbang-Fantastic Baby




Son olarak buz krallarımız ve gökkuşağı krallarımızın fotoğraflarıyla yazıma bir son veriyorum :) Tüm VIP'ler için.. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder